și prost și ofensat

Cine nu a auzit de Charlie Chaplin? Da, tipul ăla mititel cu pantaloni largi. Trebuie să fii incredibil de ignorant sau să trăiești la marginea pământului să nu il recunoști.

Tocmai am revăzut The Great Dictator și am rămas uimit, din nou, de discursul final, de cum Chaplin a făcut mișto de Hitler, de faptul că filmul a avut premiera in 1940, când Hitler cucerea Franța. Drept urmare, am hotărât să-mi agat la birou un mic poster cu.... The Great Dictator.

A doua zi am aflat ca unul din colegii mei este ofensat de acel poster, care între timp dispăruse de la biroul meu și reapăruse pe biroul managerului. Din fericire managerul a observat ca subiectul nu e Hitler si ca semnele alea nu sunt zvastici si l-a aruncat la gunoi.

Bine-nțeles am printat altul si înapoi pe perete... next day... same story. Aproape au ajuns la HR sa vadă dacă Charlie Chaplin făcând mișto de Hitler este "offensive" ori ba.

În final am renunțat la poster.... dar prostul nu a renunțat să fie ofensat.

Sfatul meu, când dați de proști, fugiți! Nu stați la povești, nu comentați, nu argumentați, nu explicați... doar fugiți!


by cp
12 Mar 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu