dacă trag de pulă se mai lungește?

După cum observați, am încercat să scriu pentru toată lumea pe acest blog. Pentru bărbați, femei, pentru voi, dar în special pentru mine.
De curând am avut vizita unui craiovean, care a ajuns pe blogul meu căutând modalități de a-și lungi pula. Da, chiar așa. Omul a căutat pe Google ”daca trag de pula se mai lungeste” și a aterizat cumva pe blogul meu. Trebuie să mă credeți că sunt puțin îngrijorat că nu a avut ce citi.
Dacă trecem peste îngrijorarea mea, observăm că omul vrea să o lungească nu să o mărească. Sunt sigur că olteanul meu este conștient că la fiecare bărbat cantitatea de pulă este constantă. Înțeleg că el ar avea mădularul prea gros și ar vrea să-l mai subțieze, lungindu-l.
Situație în care, sunt în dilemă.
De ce ar vrea o femeie o pula mai subțire dar mai lungă? (Cititoarele, dacă exista, pot comenta) Cum este mai plăcut? Să fii înțepată de o pulă lungă și subțire sau decalibrată de una scurtă dar groasă? Este mai bine sa o folosească pe post de scobitoare? Sau să roadă la ea ca la porumb fiert ?
Altă imagine ce-mi trece prin minte ar fi că ajută la masturbare. Cursa fiind mai lungă plăcerea este mai mare?

Bun... să zicem că ar funcționa. Cum te tragi de puță? Există un aparat care te trage de puță cât te uiți la televizor? Te tragi de ea zilnic? E reversibilă operațiunea? După ce se lungește, nu o să pară prea subțire? Mai stă dreaptă sau se curbează? Dacă e deja curbată, sunt șanse să se îndrepte?

Fraților, pula este prietenul nostru. Nu încercați să-l schimbați, încercați să-l ascultați. Când se scoală, clar are un motiv. Dacă noi nu observăm motivul, nu înseamnă că prietenul nostru greșește. Acordați-i încredere și libertate. Nu o să regretați.

by c.p.
5 Feb. 2013 Furth, Germany

Un comentariu: