toate femeile sunt curve

Un inspirat, probabil mult mai inspirat decât toți care vor citi textul ăsta la un loc, spunea:

„Toutes les femmes sont des putes, sauf ma mère par respect, ma sœur par fierté et ma femme par dignité”

La o traducere, de la Google, ar suna cam așa:

„Toate femeile sunt curve, cu excepția mamei mele din respect, a sorei mele din mândrie și a neveste mele din demnitate.”

Ca să începem trebuie să înțelegem exact ce înseamnă curvă.
Conform dicționarului, curva este femeia depravată, desfrânată, prostituată, se mai numește și târfă. În general cea care se oferă bărbaților pe bani.
Am mai întâlnit și varianta conform căreia curva este soția adulteră sau nimfomana, din păcate aceasta este o sursă neoficială nedemnă de încredere.
Vă rog nu vă lăsați duși de nas de definiții alterate.

Care este motivul pentru care femeile se fut?

a) Din curiozitate - Femeia care se fute din curiozitate dorește doar să descopere și alte puli, să-și lărgească orizontul. Poate fi considerată inteligentă, deoarece preferă să aibă propria experiență. Cine nu este curios? Toată viața noastră este supusă comparației. Trăim între bine și rău, mare și mic, cum poți trăi toată viața futută doar de o singură pulă? Cu siguranță e greu. Cu ce să compari o pulă dacă nu cu altă pulă?

b) De nevoie - Fiecare persoană este datoare să-și satisfacă nevoile cât mai bine cu putință. Vă întreb, este o curvă doar pentru că-și satisface nevoile? Fraților eu respect o astfel de femei. Odată că nu rabdă ca o proastă și a doua oară că-și dă seama că nu-i sătulă. Nu este nimic rău ca femeia să mai completeze cu puțină pulă străină atunci când simte nevoia.

c) De plăcere - Foarte bine. Acesta este exact celălalt scop al sex-ului. Așa ar trebui să fie. Să nu mă înțelegeți greșit. Majoritatea femeilor se fut cu simț de răspundere între 25 și 45 de ani, în restul timpului sunt ocupate cu altceva. Asta înseamnă exact 20 de ani. Dacă cineva ar ști că trăiește doar 20 de ani, cu siguranță ar profita la maxim de acești ani. În cazul femeilor, profitatul la maxim de această plăcere, ar fi în viziunea mea ceva de genul: „Dragă mă fac frumoasă, astăzi vin prietenii tăi în vizită și vreau să mă futeți toți 3.”

d) De poftă - Cine nu are pofte? Poftitul fraților este parte din viața de zi cu zi. Bărbații poftesc, oriunde și oricând văd o păsărică bună (atenție nu frumoasă). Vor așa, doar să o fută nu s-o ia acasă. Exact asta vor și femeile, ocazional au poftă de o altă pulă, char dacă ce au e de senzație.

e) Pentru bani - Aceasta poate fi considerată curvă conform definiției. Din punctul meu de vedere, ele aduc un beneficiu real societății și ar trebui respectate.

Vedeți dar că doar într-un singur caz femeia poate fi considerată curvă.
Foarte interesant faptul că înainte de căsătorie, cumva femeia poate să încerce diverse puli, dar după niciodată, din acest motiv, se pare că bărbații sunt un factor limitativ. Păcat. Femeilor le stă bine libere și frumoase.

by c.p.

2 comentarii:

  1. Da e foarte adevarat.Felicitari ptr. postare.Femeia casatorita caruia sotul nui ofera nimic mai mult pret de citiva anim decit o singura pozitie si aia doar de cinci minute unde doar el sa se satifaca si femeia num normal ca saraca isi doreste mult mai mult si incepe a cauta barbati care sai ofere ceia cei doreste dar fara bani doar sa se simpta fericita .Eu nu cred ca o asfel de femeie poate fi catalogata curva.

    RăspundețiȘtergere