doctore ajutor, sunt defect


Ce vede un bărbat când privește o femeie ?

Răspunsul poate fi lung, dar, eu mă mulțumesc doar cu aspectele practice.
Eu încadrez femeile în două categorii, de futut și nu. De ce fac treaba asta? Pentru că oricât de îmbrăcată este femeia, eu tot goală o văd. Lucru' ăsta îmi ușurează enorm deciziile.
Să nu aveți impresia că este un efort sau că presupune un exercițiu îndelungat. Nu. Se întâmplă absolut natural și nu mă obosește deloc.
Fetelor, dacă toți bărbații ar fi ca mine, hainele vă apără doar de frig. Pentru noi tot goale sunteți.
Bun, până aici totul clar. Femeile sunt îmbrăcate sau dezbrăcate în funcție de gustul nostru. Și cum gusturile diferă de la om la om, practic toate umblați goale în ochii noștrii.
Treaba asta nu are nici o îndreptare. Femeile se fac că nu observă ca-s dezbrăcate, iar bărbații că le văd îmbrăcate.
Să luam de exemplu un lift, plin cu bărbați, în care se urcă o singură femeie. Perfect, a-ți înțeles despre ce vorbesc. Și viceversa e valabilă.
Asta ne demonstrează că, singurul scop al hainelor este de a ne proteja de frig sau cald. Din păcate oamenii au uitat lucrul ăsta. Sau poate doar le este dificil să-l recunoască. Între timp, toți ne prefacem că nu suntem defecți.

Oare ce vede o femeie când privește un bărbat?
Doamnele sunt invitate să răspundă.

23 dec. 2012 Furth, Germany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu