win-win situation


Cine iese mai fericit din relația țâțe-sutien? Ce se poate răspunde la întrebarea, îți place sutienul ăsta?

Îmi place sutienul pentru că sânii sunt așezați în el. Dacă nu s-ar întâmpla asta,ar fi egal cu o mânușă, dar nu este. Nu știu sigur dacă îmi place de sutien, dar, cu siguranță simpatizez cu el. Aș vrea să poată vorbi cu mine.
Sutienul, poate fi prietenul meu sau nu. Nu, este atunci când este umplut cu altceva in afara de țâțe. Acest sutien este de sex masculin și are cea mai greoaie metodă de dezechipare. Este întotdeauna dur și acoperitor. Un astfel de sutien este purtat de sânii mici și complexați. Sfatul meu, nu purtați sutien, nu faceți răul și mai mare. Lăsați micuții liberi, cu siguranță vor fi mai apreciați așa.
Sutienul de sex feminin este moale și transparent, descoperind cu nonșalanță sânii purtătoarei. Este un adevărat prieten. Ocazional el face ca un sfârc să iasă nesupravegheat afara.
Acum, părerea mea, că femeile cu sânii mici ar trebui să poarte sutiene femele, chiar dacă cupa este mică, este transparenta, decoltata. Acest sutien știe să creeze o relație cu mine. Chiar dacă sânii sunt mici, sutienul mi-e prieten și parcă mi-e greu să-l refuz. Din toată tărășenia câștig și eu și purtătoarea și sutienul, și țâțele.
Țâțele mari cad adesea în eroarea țâțelor mici, alegând sutiene tari și neprietenoase. Probabil de frică să nu ajungă pe asfalt. În aceste nefericite cazuri, tot avantajul voluptății este distrus fără urmă de recuperare. Așa ajung câteodată sfârcuri care ar putea desfăta privirea oricui să fie acoperite fără sens de niște scuturi țuguiate. Atunci mă gândesc. Cât de mult ne urăsc femeile dacă ne privează de astfel de plăceri? Cât de mult se urăsc pe ele când își refuză expunerea frumuseților. Fetelor! Țâțele sunt frumoase atâta timp cât sunt văzute. Sper ca într-un final femeile să înțeleagă.
În concluzie.
Sutienele de sex masculin nu-mi plac, nu plac nimănui. Scăpați de complexe și dați-le foc. Lumea va fi un loc mai bun fără ele și voi v-eți fi mai frumoase.
Sutienele de sex feminin sunt ok. Chiar îmi plac. Recomand tuturor femeilor să le poarte cu încredere, dacă au sâni, dacă nu, nu.
Fetelor, nouă ne plac sânii voștrii, vrem să îi privim și să-i atingem. Voi vreți să fiți frumoase, admirate și mângâiate. Faceți legătura? Asta este, cum zice americanul, o win-win situation. Hai, curaj.
Care era întrebarea?

 18 dec. 2012 Furth, Germany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu