email de servici


Cât de important este emailul și de ce, toată lumea știe. Din păcate unii scapă din vedere detaliile.
Toți avem câteva adrese de email. Asta e clar. Dacă nu aveți, opriți-vă, gmail și reveniți. Emailul este un catâr. Cară tot fără comentarii. Dacă nu merge, o nuia pe coaie rezolvă problema. Nu, nu ale catârului, ale adminului.
Emailul de serviciu, este un lux. Pentru simplu fapt că ai, ești important. Clar, nu toți au. Ăsta e mai dichisit. Nu poți să-l abuzezi cum poftești. El cară numai chestii importante. Catârul ăsta cibernetic cară, dar și vorbește. Știu, crezi că am luat-o razna... poate. Poate nu.
Chiar astăzi, am primit un email, da, la servici,... da, am. În el era o problema de servici. Bine-nțeles măgărușul mi-a vorbit. Bulversat de așa o revelație, mi-am întrebat colegul.
-Ce crezi frate ?
-Nefutută.
Clar vorbește. Amândoi am înțeles același lucru din acest email trimis la 23:20.
Dragi colegi, mare atenție cu emailurile. Vorbesc.

pt. A.M. din stânga mea.
20 dec 2012 Furth, Germany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu